Esther Eggink

Voorzitter

Esther is in 2003 naar CRS Clinton geweest in Rhinebeck, USA. Haar master Energy Science heeft haar klaargestoomd om bij te dragen aan de energietransitie. Momenteel werkt ze als innovatie-doener bij bedrijven en startups in de cleantech sector. Haar passies zijn reizen, voetballen en persoonlijke ontwikkeling.

Maarten Bolscher

Vice-voorzitter en voorzitter selectiecommissie

Maarten is in 2015 naar CRS Clinton geweest. Hij is momenteel bezig met zijn studie Geneeskunde aan de Universiteit Leiden. Daarnaast werkt hij op de spoedeisende hulp van het LUMC en is hij actief bij een studentenvereniging en speelt hij hockey in een studententeam.

Fenna Slenter

Communicatie

Fenna heeft in 2010 deelgenomen aan Camp Rising Sun Clinton, en is in 2011 Second Year geweest.
Zij volgt op dit moment de master Staats- en Bestuursrecht, na haar studie Politicologie aan University College en Rechten aan de Universiteit Utrecht. Ook was ze tot voor kort actief bij de Utrechtse studentenroeivereniging Triton.

Justin den Harder

Secretaris

Justin was camper in Red Hook in 2014 en second year in Clinton in 2015. Hij is leraar Engels in de onderbouw van havo/vwo en studeert aan de Hogeschool Utrecht. Hij is bestuurslid van een landelijke politieke jongerenorganisatie.

Elise de Groote

Penningmeester

Elise is als camper in 2012 naar CRS Clinton geweest in Rhinebeck, USA. In 2013 ging Elise naar CRS als ‘second year’ en in 2021 werkte Elise als staflid bij virtual CRS (online). Na het afronden van de bachelor Advanced Technology, volgt Elise momenteel de master studie Technische Natuurkunde aan de Universiteit Twente.
Elise is actief bij verschillende verenigingen in Enschede. Haar passie is nieuwe dingen ontdekken, de energietransitie en debatteren.

Els Petit

Penningmeester
Els is in 1996 naar CRS Clinton geweest en is van 2001 tm 2005 staflid geweest van CRS Europe/ CRS Clinton en CRS Red Hook.
Na haar studie fashiondesign heeft ze modeplatform Fashionclash in Maastricht opgezet en 6 jaar aan haar modelabel Elsewerk gewerkt. Daarna was ze in-house producent en studio manager bij catwalk fotograaf Peter Stigter.
Op dit moment helpt ze als zelfstandige,  bedrijven in de creatieve industrie bij het het opzetten van duurzaam cultureel ondernemerschap als Creative Producer.

Gerrianne Pennings

Secretaris

Gerrianne nam deel van Camp Rising Sun in 2008 in Clinton en in het laatste seizoen van Stendis in 2009. Ze heeft ook een aantal zomers als staff meegewerkt. Nu woont en werkt ze in Jemen voor de internationale hulporganisatie ZOA. Het kleine beetje vrije tijd dat overblijft gaat op aan koken, lezen, plantjes verzorgen en Arabisch leren.